torstai 21. tammikuuta 2010

juu...
Tää päivä on ollu ihan saakelin pitkä ja ehkä vähäc tylsäkin. Okei, oli tänää 7/8 mutta siihen se hauskuus sitten jääkin tältä osin.
Ja huomenna Annelle yöks, yay~!!
Ja nyt joku kiltti ihminen lahjottaa mulle 50 eruoa tähän käteen, jotta saan Annelle sen synttärilahjan, lupasin teettää sille Guns'n'Roses logolla varustetun hupp
arin...Mutta rahaahan siihenki tarvihen

"Touch my pla
stic faces
and see wh
at happens
I'm hiding from
the world
behind Chanel
sunglass
es".

yay~ ens viikon lauantaina minä ja Ro
osa ollaan oltu se huikea 1 vuosi.
Aika on menny oikeesti ihan helvetin nopeest!
Vastahan sitä kuljettiin ekaa kertaa käsikäessä Jykylän kes
kustassa ja mulkoiltiin ihmisille (...tai no, minä mulkoilin) ihmisille, jotka mulkoili meitä.
Huoh...Ja
kohta multaki peruskoulu loppuu (KYLLÄ, mun kohta tarkoittaa puoltavuotta) ja sitte saan nähä Roosaa melkein aina, ko haluan n__n.

Ja taasen serkkupojat Riku ja Saku viikonlopuks.
Saa Kikikin vähäc seuraa ittell
een, ko oon Annella.
Ja kohtahan ne pojatki meille muuttaa....Joten pakko vaan totutella ajatukseen, että saan pikkuveljiä...Mutta en saa niistä enää muokattua Visual Kei homoja, joka vituttaa kovin 8D.

Mutta siinä kaikki tältä päivältä... Voin sanoo ihan suoraan, että huomenna en pääse kirjottaan, joten menee ehkä lauantaille... riippuu miten jaksan.
Mutta sitä odotellessa
Bye
Bye~

Riina



jos joku ei tiennyt



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti