torstai 9. joulukuuta 2010


Heido!
Ja ihan heti alkuun, en edes pahoittele sitä, että en ole päivittänyt pitkään aikaan... Yksinkertaisesti ei ole ollut yhtään mitään kirjoitettavaa. Mutta nytkun olen yksin kotona nuhan ja kurkkukivun kourissa en löytänyt itselleni mitään järkevämpää tekemistä kuin päivittää. En varmaa
n muuten edes olisi hereillä, ellei minun olisi pitänyt laittaa pikkuveljeni oikeaan aikaan odottamaan taksia...


Yksi uus viesti saapunut lähettäjä Veikko
"nii minkä kokonen se sun sormuksen piti olla?"

Jippii!!!
Minulla on salee maailmanparas poikaystävä!
Ja kyllä, puhe ei ole mistään kihlasormuksesta...


...vaan tästä!
Oon varmaan viimeset miljoona vuotta kuolannu tätä, mutta en oo ikinä saanu ostettua. Ehkä maailman ihanin sormus mitä olla voi, niin jotenkin.....niin mulle tehty, noi tähdet on ihan tajuttoman ihania. Tähdistähän niin paljon tykkään. Mutta siis niin, näytin tän sormuksen poikaystävälleni ja hän sanoi, että voi minulle sen joululahjaksi ostaa. Ja juuri saamani tietojen mukaan, sormus on nyt iloisesti tilattu.
I'm happy n__
_n.




Vaan mitäs minä ostaisin Veikolle joululahjaks?
Mun ei oo ikinä tarvinnu ees aatelle joululahjaa miehille ja nyt ois hiukan
pakko ostaa lahja... Nooh, oon aika mielikuvituksellinen, nii enköhän minä keksi edes jotain. Ainakin toivottavasti.
Kahta
kesyrottaahan tuo Herra pyys saada, mutta voi olla varma etten osta. Rotat ei oo lemmikkejä, oon sitämieltä ollu aina ja oon yhä edelleenki.
Ite aattelin jtn
Hugo Bossin tyylistä.... mutta taas toisaalta tuo BlayBoy dödö on ihan hyvä vaihtoehto.
Tästä saadaan suuri vaikeus aikaan, voin taata sen.
Omista lahjatoiveistani minun on turha edes alottaa, sillä lista on loppumaton ja muuttu lähes kokoajan.



Asiasta weetoksmuroihin.
Viimekuussahan oli tuolla Turun seudulla Maata Näkyvissä -10 festarit. Olin siellä ja voin sanoa, että oli varmaan tämävuoden paras viikonloppu! Sain muutaman uuden kaverin ja fiilis oli lähes aina katossa. Tykkäsin tosipaljon ja aivan varmasti menen ensivuonna uudestaan!
Kiitos kaikille ketä oli mukana, olitte varmasti paras porukka kenen kanssa olisi voinut lähteä.
Kiitos myös Kiialle ja Topiakselle oli kiva tutustua teihin siellä Turussa. Ja kyllä, kävin katsomassa Juha Tapiota vaikken mikään suurin fani olekkaan.

Mutta tässähän tämä taas taisi olla.
Ei mitenkään paljoa asiaa taaskaan. Mutta tuossa ennen vuodenvaihdetta teen taas postauksen vuoden kohokohdista ja saan taas nauraa itselleni kun vertaan miltä näytin tammikuussa ja miltä nyt näytän joulukuussa.
Joten ensipostaukseen siis ja nyt voin luvata, että siihen ei mene puoltatoista kuukautta!


ByeBye~


Riina

5 kommenttia:

  1. OMG Mä meinasin lähtee sinne festareille mutten tienny et sä olisit siel! =(
    Ja tykkään tost sormuksest, vien sen vielä jonain päivänä sulta 8)

    VastaaPoista
  2. OMG oisit tullu! oli kunnolla kivvaa oikeesti! ihani ihmisä ja paskaa ruokaa 8D
    Nii määki tykkään siitä sormuksesta <3 mut saan sen vasta 24.päivä 8(

    VastaaPoista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista