sunnuntai 9. toukokuuta 2010

Okeiokeiokei
Tää mun päivittäminen ei nyt oo ollu mitään säntillistä, mutta eilen (kiitos Annen) sain taas uuden innon alkaa kirjottaa! Joten NYT IHAN OIKEASTI alan siis päivittää jos en joka päivä niin ainaki kerran viikkoon 8D.
Alotetaan tästä että enää on vajaa kuukausi koulua, JES!
Ja tälle kesälle oon keksiny jopa tekemistä, joka on jo suuri saavutus jos minua tuntee yhtään. Ja vielä suurempaa on se että ajattelin mennä kesätöihin, no ei se vielä mitään varmaa ole, mutta kyllä sitä omaa pientä taskurahaa olisi ihan kiva olla.

Mutta toisaalta ei voisi masentavampaa aikaa vuodesta ollakkan ko just tämä toukokuu. Aurinko paistais ulkona ja pitäs muka jaksaa istua tunnilla kuuliaisena... not my thing girl! Toisaalta ahistaa koko asia siitä, että koulu loppuis ko sitten alkaa minun viimeinen vuosi peruskoulussa. Ja sitten se ahdistus vasta alkaakin ko johonki pitäs opiskelemaan päästä.... Nooh~ se on sen ajan murhe... right?




Mutta ens kesässä jännittää sekin, että meitzi pääsee ripille!! Siis puhun nyt rippikoulusta ja leiristä, you know.
En varmaan osaa olla ajattelematta nytään asiaa ilman, että siihen liittyy ongelmia. Mitä laitan rippijuhliin päälle?
1) Eka ehdotus oli että oisin laittanu päälleni musta sinisen mekon, mutta käytyäni monessa mekkoliikkeessä sanottiin, että semmoiset mekot ovat harvinaisuuksia
2) toinen vaihtoetho oli että joku kiva mekko musta tai valkonen, mutta nirppu kun olen en ole vielä päälle pantavan näköstä löytäny
3) se oli se mustasininen korsetti x musta hame, tämä ehdotus oli niin kauna hyvä kunnes korsetti kävi pienekis (toisin sanoen minä lihoin) mutta vissiin otan tämän asukokonaisuude... en ole vielä varma

olen nimittäin todella nisro siitä, mitä laitan päälleni.
Mutta luojan kiitos plajon puhuttu isosikoni Krista tulee meille koko viikoksi ja phahahaa, nakitan hänet laittamaan hiukseni 8DD.


Ja pitää täälläkin ilmottaa, että 7.6 olen menossa Lintsille joten jos näet minua, tule toki moikkaamaan 8D. Lupaan olla purematta.... voin näykkästä vaan vähäc 8).

Mutta eiköhän tämä kaikki ollut tässä.... vähäksi aikaa, huh?

nyt lupaan kirjoittaa hieman enempi kun ennen...

ByeBye~

☆ Riina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti